Veste teribilă din partea Lidl: se întâmplă de la 1 martie. Compania și-a anunțat retragerea
Ești familiarizat mai ales cu Lidl ca lanț de retail. Totuși, compania activează și în alte domenii. Acesta e contextul în care face acest anunț.
În ultimii cinci ani, Lidl a acționat pe piața din România și prin serviciile de retail. Acum, a anunțat că se retrage din zona acestor servicii. Susține că totul se datorează contextului global actual nefavorabil călătoriilor.
„Începând cu 1 martie 2021, ca urmare a contextului global actual nefavorabil călătoriilor, Lidl Tour își va înceta activitatea în România. Le mulțumim tuturor clienților care au călătorit alături de noi! Satisfacția clienților rămâne la fel de importantă pentru noi. De aceea, toți cei care au achiziționat servicii prin Lidl Tour valabile după 1 martie se vor putea bucura în continuare de acestea, conform contractelor individuale încheiate cu partenerii noștri. Mai mult, partenerii depun eforturi pentru a le oferi turiștilor condiții sigure de călătorie.”
Lidl
Partenerii pe care Lidl i-a avut pe această piață
În iunie 2016, Lidl a debutat pe piața serviciilor turistice și a lansat inclusiv un magazin online prin care a vândut vacanțe. Reprezentanții companiei au explicat atunci că lucrează cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism pentru oferirea pachetelor turistice pe lidl-tour.ro. Printre destinațiile incluse pe lista ofertelor Lidl Tour la lansare se numărau: Delta Dunării, Grecia, Bulgaria, Spania, Turcia, Italia, India, Maroc, Republica Dominicană, dar și alte destinații din România, precum Mamaia sau Predeal.
„Ca o urmare firească a dezvoltării Lidl în România și din dorința de a ne surprinde în mod constant clienții cu oferte inedite, aducem pe piața românească Lidl Tour. Prin pachetele turistice pe care le promovăm, dorim să le oferim românilor posibilitatea de a se bucura de călătorii minunate alături de cei dragi, din care să se întoarcă cu un bagaj plin de momente frumoase.”
Frank Wagner, președintele Consiliului de Conducere Lidl România, conform Profit.ro
În afară de România, Lidl mai oferă serviciul de turism Lidl Tour și în Germania, Austria, Elveția (Lidl-Reisen), Olanda (Lidl-Reizen) și Italia (Lidl-Viaggi), după cum notează Profit.ro. Totuși, succesul mai mare îl are tot în retail, unde este pe locul trei în clasamentul vânzărilor din România, după Kaufland și Carrefour.